Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 18 grudnia 2013

Pomysły na prezenty świąteczne ☻

Hejka,

znowu mnie długooooo nie było, niestety sporo nauki i innych spraw nałożyło się na siebie, w związku z czym blogowanie musiałam odłożyć na boczny tor.
Teraz jednak mam prawie miesiąc wolnego, w związku z czym postaram się na nowo wbić w ten blogowy rytm:)



Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem, na temat pomysłów na prezenty świąteczne.

Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam bardzo duże problemy, jak idzie o zakup prezentów, dla facetów zawsze brak mi pomysłów, dla dzieci.. jest tyle możliwości, że nie wiadomo, w którą stronę zwracać oczy, patrząc na sklepowe półki. Chyba tylko dla kobiet nie ma żadnego problemu :D

Zacznę od prezentów dla najmłodszych.



Wydaje mi się, że w przypadku naprawdę małych dzieci najlepiej sprawdzą się zwyczajne ubranka. Mam wrażenie, że dzieci teraz mają w domach tyle zabawek, że same nie wiedzą, za którą się zabrać najpierw:)








Starszym dzieciom staram się kupować prezenty zgodnie z ich zainteresowaniami, w końcu mają mieć frajdę z zabawy:)
Tutaj przykład: piłkarzyki (z których pewnie nawet więksi mężczyźni będą mieli radochę:)), samochód sterowany, zestaw ciastolin z elementami do "tworzenia" twarzy, papierowe pieniądze, porcelanowy zestaw zastawy:)
Dla dzieci, które bardzo interesują otaczającym nas światem fajną opcją może być dobra książka, która tematycznie i ilustracyjnie zainteresuje dziecko do czytania, czy też mikroskop:)
Oczywiście to wszystko kwestia gustu, jak i zasobów, jakimi dysponujemy:)

W przypadku dorosłych, mam wrażenie, że sprawa jest o wiele trudniejsza...



Można postawić na dobry trunek, zestaw kosmetyków czy perfumy



Fajną opcją może też być ramka z wybranymi przez nas zdjęciami, czy biżuteria personalizowana:)

Czasem wystarczy czekoladowy Mikołaj i buzia się uśmiecha :)

A jakie Wy macie pomysły na prezenty?
Zwłaszcza dla Panów? Bo z tym zawsze mam największy problem:) Ja co prawda mam już prawie wszystko kupione, ale pomysły mogą się przydać na kolejne okazje:)

Spokojnego popołudnia:)

Jola

29 komentarzy:

  1. moje dziecko z zabawek lubi tylko lego, nic innego go nie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad nimi, ale zważywszy, że moi siostrzeńcy mają klocki w niesamowitych ilościach - postawiłam na coś, czego nie mają:D A było ciężko:D

      Usuń
  2. Dzieci na pewno będą zadowolone z takich prezentów :D
    a jeśli chodzi o prezenty dla mężczyzn - tutaj wbrew pozorom nie jest aż tak ciężko coś wybrać :) Mamy biżuterie (zegarki, bransoletki, wisiorki - zależy kto co lubi), odzież (krawaty, koszule, swetry, bluzy, spodnie), gry i filmy (szeroki wachlarz) oraz kosmetyki. Wszystko zależy kim jest obdarowywany mężczyzna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka kupiona i od ponad 1,5 tygodnia już czeka:D

      Usuń
  3. W tym roku na prezent dla chłopaka kupiłam zestaw z wodą toaletową, która bardzo mu się spodobała :]
    Tacie natomiast kupiłam maszynkę i pendrive, bo wiecznie podkrada owe mi i bratu, a brat chciał jakąś grę, więc nie zagłębiając się w jej fabułę po prostu robię przelew :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdanie fajnie brzmi:)
      Ja już zestaw z wodą toaletową również mam zakupiony:)

      Usuń
  4. Ja na szczęście zakupy prezentowe mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zostało już popakowanie i porozsyłanie kartek świątecznych z drobnymi upominkami:)

      Usuń
  5. Właśnie ja nad tymi ramkami debatuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa:) gorzej z dopasowaniem zdjęć:/ nie wiem czemu, ale niby zamawiam odpowiednie.. a i tak przychodzą za małe;/ ale cóż.. nie ma takiej sytuacji, z której kobieta nie znajdzie wyjścia:D

      Usuń
  6. Oj z facetami to jest niemały problem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Są dość problematyczni w obdarowywowaniu :)

      Usuń
  7. z takich piłkarzyków to i moi dwaj panowie (mały i duży) bardzo by się ucieszyli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że jest sporo "zabawek", którzy dorośli faceci kupuję dla dzieci, tylko po to, żeby później móc się samemu bezkarnie bawić:D
      Ale fajnie jak jest coś, co cieszy i "dużego" i "małego" mężczyznę:) W końcu choćby piłkarzyki to nie jednoosobowa zabawa:)

      Usuń
  8. Ja w tym roku postawiłam głównie na kosmetyki XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kosmetyków prawie nie uwzględniłam:) Z wyjątkiem zestawu z wodą perfumowaną :D

      Usuń
  9. Ja bardzo lubię takie zestawy kosmetyków w czasie świat :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spora wygoda:) Zwłaszcza, jeśli wiemy, że dana osoba naprawdę się z takiego prezentu ucieszy:)

      Usuń
  10. super pomysły ;-) dzieciom łatwiej wybrać prezent :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Ale naprawdę tyleee tych zabawek jest, że nie wiadomo, na czym na dłużej zatrzymać wzrok:)

      Usuń
  11. Ja swoim siostrzenicom kupiłam zabawki - jest to raczej odpowiedni prezent dla dziewczynek w wieku 4 - 7 lat ;)
    Prezenty dla damskiej części rodziny to głównie - słodkości, jakiś alkohol ( moja siostra uwielbia whisky ^^ ), kosmetyki, książki.
    Tacie można kupić jakieś narzędzia ( np. wiertarki ), zestawy do golenia, alkohol.
    A swojemu mężczyźnie zakupiłam bilety na Top Gear ;) Już wykorzystane ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla dzieci też zabawki kupiłam:) Tylko dla najmłodszej (roczna dziewczynka) ubranka, bo zabawek wiem, że ma dość:)
      Ja zawsze mam problem z prezentami dla męskiej części rodziny.. przeważnie wszystkie "męskie" prezenty już mają i ciężko znaleźć jakąś alternatywę:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)