Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 4 grudnia 2013

Moje pierwsze Yankee Candle :)

Hejka,

dzisiaj przychodzę do Was z szybkim postem na temat moich pierwszych zapachów z Yankee Candle.

Zakup wosków/świec chodził za mną już od jakiegoś czasu, zwłaszcza, kiedy czytałam niektóre posty, jakie to nie cudowne świeczki/woski.
Więc postanowiłam spróbować. Prędzej nie miałam chyba dość dobrych wspomnień w zakresie świeczek zapachowych, bo nigdy nie byłam do nich przekonana. Zobaczymy jak będzie tym razem.

Nie chciałam kupować kominka, bo mam wypatrzony inny, dlatego skusiłam się na małe samplery.
Plus jeden wosk, typowo świąteczny w promocyjnej cenie - tak na później.




Zamówiłam więc:
- sampler Bahama Breeze (9,00zł)
- sampler Flurry Towels (9,00zł)
- sampler Midsummer's Night (9,00zł)
- wosk Apple & Pine Needle (4,50zł)

Całość zamówiłam ze strony GOODIES.
Przesyłka ekspresowa.
Po otworzeniu paczuszki wywąchałam, że wosk zdominował całkowicie resztę zapachów. 

Jestem w trakcie palenia, także o moich odczuciach napiszę pewnie w innym poście, jak już trochę się nawącham:)

Na chwilę obecną powiem, że z zakupionych przeze mnie samplerów Midsummer's Night jest moim ulubieńcem !!


Tutaj możecie zobaczyć faktyczną wielkość samplerów (w porównaniu z normalnej wielkości kubkiem)
Ja osobiście nie wiem czemu, myślałam, że będą większe..:)

A Wy lubicie woski/świeczki Yankee Candle?



Mam jeszcze małe pytanko do Was?
Obecnie szykuję się do zakupu maszyny do szycia..
I bardzo zaciekawiła mnie maszyna Lidlowska, która pojawi się już wkrótce.
Jednak są tańsze na rynku i zastanawiam się, czy może któraś z Was miała styczność z poprzednimi Lidlowskimi maszynami do szycia?:)
Miłego dnia:)
Jola

14 komentarzy:

  1. Ani jednego z tych zapachów nie miałam, ale Bahama Breeze chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bahama Breeze ma bardzo delikatny, ale przyjemny zapach:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi niestety samplery nie przypadły do gustu:( Robię kolejne podeście, tym razem do wosków - oby z lepszym skutkiem:)

      Usuń
  3. ja w lidlu sie bede czaic na maszyne singer czasem one tam bywają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam Silver Crest:)) I jestem póki co zadowolona, ale dopiero odkrywam co i jak:)
      Powodzenia w Twoich polowaniach :)

      Usuń
  4. Pozazdrościć tylu zapachów :] A kubek na jednym ze zdjęć - super :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety troszkę się rozczarowałam zapachami a raczej ich intensywnością..
      Kubek ważna sprawa:) W dobrym kubku każda herbata smakuje lepiej:)

      Usuń
    2. Dokładnie, mam całą kolekcję kubków :d

      Usuń
    3. Ja kiedyś miałam, ale jakoś rozeszły i roztłukły się po domu:) także pora rozszerzyć kolekcję:)

      Usuń
  5. Nie znam sie na maszynach :/ a świeczuszki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czekam na kolejne zamówienie - tym razem wosków:) I nie ukrywam, że liczę na efekt WOW, którego przy samplerach nie doświadczyłam niestety..

      Usuń
  6. o, uwielbiam Yankee Candle, gratuluję pierwszego zakupu :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)