Obserwatorzy

Obserwują mnie

piątek, 15 listopada 2013

Haul zakupowy #4 - Real, Empik, Chiński, Papierniczy

Hejka,

znowu wracam do blogowania po kilku dniach nieobecności. Nie było mnie w domu przez tydzień i nie miałam możliwości komentowania, itp.
Dlatego też dzisiaj z pewnością odpowiem na komentarze oraz zajrzę do osób komentujących u mnie.
Nie jestem w stanie nadrobić ponad 7 dni, dlatego będę komentować Wasze posty na bieżąco.

Ale do rzeczy.
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi zakupami, chociaż w zasadzie nie ma tutaj nic stricte kosmetycznego (nie licząc pasty, czyli podstawy)




1. Pasta do zębów Blend-a-med 3D White
- Real, cena 9,89zł
- pojemność 150ml
- pasta jak pasta. Trzeba było kupić i trafiło na nią.

2. Nici (włóczki) jak zwał tak zwał..
- Chiński, cena większej 7,90zł ; mniejszej 3,00zł
- coś mnie od pewnego czasu brało w stronę szydełkowania itp, dlatego postanowiłam zakupić parę rzeczy i spróbować swoich sił w tym temacie:)




3. Szydełka i igły (druty na żyłce)
- Chiński, cena szydełek 3,60zł ; drutów 3,90zł
- niestety nie wiem jak, ale nie zauważyłam żyłek przy drutach.. a z żyłkami to póki co dla mnie za ciężko starcie, dlatego też koniec końców, pożyczyłam druty od mamy:)





4. Książki kucharskie :)
- Empik, cena 11,99zł/za sztukę
- w każdej po165 przepisów
- podobnie jak w przypadku książki z Lidla tutaj również przy każdym przepisie mamy zdjęcie gotowego dania, wszystko opisane w fajny, zrozumiały sposób i momentalnie chce się spróbować:)





5. Gazetka "Szydełkowanie jest proste":)
- Empik, cena 4,99zł
- w gratisie szydełko i dwie włóczki
- normalnie bym gazetek nie pokazywała, ale ta jest czymś, co naprawdę teraz wpisuje się w moje aktualne zainteresowania:)
- jako, że akurat wypuścili tę gazetkę w momencie, kiedy mnie te sprawy zaczęły interesować musiałam kupić:) Wszystko fajnie opisane i naprawdę można od podstaw nauczyć się szydełkować:)
Z tego, co wiem, to cenowo numer drugi - ok 10zł a kolejne ok 15zł.
Nie wiem, czy będę dalej kupować z racji, że to dwutygodnik, ale zobaczymy:)








6. Tuba do rysunków
- papierniczy, cena32,00zł
- plastikowa, z regulowaną wysokością 75-135cm, średnica 13,5cm
- mam do przechowywania trawy do rozpoznawania, które będę elementem zaliczenia, więc chciałabym żeby jakoś mi przetrwały.. z racji wysokości (ponad metr) ciężko mi z nimi podróżować pociągami, trzymając w ręce.. stąd tuba:)
Wiem, że na allegro można kupić tuby tekturowe za kilka zł (plus przesyłka), ale zależało mi na czymś trwalszym.. zbliża się zima, śnieg, deszcz, wilgoć.. i zdecydowałam się na plastikową.


To by było na tyle z moich ostatnich zakupów:)
Nie wiem jak u Was, ale ja na nic nie mam czasu, dni przelatują dosłownie między palcami.. a jak robi się ciemno to mój mózg automatycznie kojarzy to ze snem, a przynajmniej ciepłą herbatką, kocykiem i dobrym filmem:)

Miłego wieczoru,

Jola



18 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy ;) Mnie jakoś nie ciągnie do szydełkowania ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie teraz jakoś zaczęło:) A jak tylko zobaczyłam gazetkę to stwierdziłam, że może warto spróbować:)

      Usuń
  2. Ja kiedyś lubiłam szydełkować, ale było to jak miałam 12 lat ;), teraz jest to ostatnia rzecz, na jaką miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam epizod z szydełkiem w dzieciństwie:)
      Zobaczymy czy uda się powrócić:) Nie mniej jednak w zimowe wieczory bardziej mnie ciągnie w takie klimaty:)

      Usuń
  3. super zakupy! w sam raz przed weekendem ;) też muszę się wybrać po książki kucharskie do empiku. zawsze mają duży wybór, a ja lubię kupić przed świętami i próbować nowe przepisy. zwykle siadam sobie w empiku i najpierw strasznie długo je przeglądam, zanim jakieś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na te szybko się skusiłam:)
      Koleżanka kupiła identyczne:) I obca kobieta również:)
      I nie ma to jak osoba, której nie znasz a poznajesz, rozmawiając chociażby o tym, czy warto kupić daną rzecz czy nie:)

      Usuń
  4. bardzo fajne rzeczy, nigdy nie szydełkowałam, jednak myślę, że to ciekawe zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że nie mam żadnych odkrytych talentów to każde zainteresowanie staram się rozwijać w optymalny dla siebie sposób:)

      Usuń
  5. uważac na zamknięcie tuby, bo często sie nie trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam ciekawa, jak z tym będzie... zamknięcie jest przesuwane i w miarę ok trzyma, ale dodatkowo mamy ściągacz na boku:) I z tego, co na razie miałam styczność to trzyma się idealnie:) Odpukać:D

      Usuń
  6. Książki kucharskie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak to będzie z tym szydełkowaniem !!
    Trzymam kciuki i mam nadzieję,że podzielisz się efektami!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też ciekawa jestem:)
      O ile jakieś efekty będą to z pewnością się podzielę:)
      Na razie opanowałam oczka:)

      Usuń
  8. Książki kucharskie i ich tematyka mnie zainteresowały :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ostatnimi czasy jakieś fazy na punkcie książek:))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)