Obserwatorzy

Obserwują mnie

niedziela, 20 października 2013

Leniwa niedziela

Hejka,

dzisiaj mam jakąś taką leniwą niedzielę, ale i taka czasem jest potrzebna.. Do odreagowania pewnych spraw minionego tygodnia.

Powoli zabieram się za pisanie pracy inżynierskiej, w minionym tygodniu obchodziłam 23 urodziny.. Nie wiem jak Wy, ale ja coraz mniej lubię "obchodzić" ten dzień, bo w sumie niczym szczególnym nie różni się od pozostałych. Jedynie inni tego dnia mają do nas inne podejście ☻






Bukiet od ukochanej osoby ♥
Dziękuję Kochanie ♥

Spokojnej reszty niedzieli i udanego tygodnia ☻

Jola

20 komentarzy:

  1. Oj tak, słodkie lenistwo też jest jak najbardziej potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny bukiet widzę jesteś rozpieszczana ślicznościami

    OdpowiedzUsuń
  3. serdeczne życzenia kochana i nos do góry - dzień jak każdy inny ale fajnie jak inni o nim pamiętają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      No właśnie fajnie jak pamiętają, ale jakoś kiedyś zawsze cieszyłam się na urodziny, a teraz nie koniecznie:)

      Usuń
  4. Piękny bukiet! Podoba mi się w nim, że oprócz róż są w nim także inne kwiatki, dzięki czemu nie wygdąla on na typowo oklepany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Jest nie do końca taki typowy, a więc wyjątkowy:))

      Usuń
  5. A no i spóźnione sto lat kochana! ;* ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)