Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 14 października 2013

Haul zakupowy #3 - Empik, Rossmann, Super-Pharm, Biedronka, Castorama, Hebe

Hejka,

coś długo mnie nie było i mam zaległości zarówno w postach jak i w komentowaniu u Was, ale staram się nadrobić zaległości:)
Byłam poza domem i w zasadzie dopiero wczoraj wróciłam a już w pociągu myślałam, którą notkę dodać jako pierwszą:D
Padło na kolejny haul... zakupy poczynione na przestrzeni ostatnich trzech tygodni.. najnowsze z dnia dzisiejszego:)
Więc zaczynam:)
   

Nie mogłam się powstrzymać, by nie uwiecznić torby z Empiku:) Bardzo lubię torby materiałowe a ta wyjątkowo pozytywnie mnie nastraja już od momentu zakupu:)

Więc zaczynam od zdobyczy empikowych:) Fajnie, że można tam znaleźć produkty/rzeczy marki FLO. 
Uwielbiam też piec i wszystkie akcesoria kuchenne, które mogą się przydać w kuchni a i są przyjemne dla oka z chęcią oglądam:) Czasem jedynie cena odstrasza... Ja trafiłam na promocję artykułów kuchennych -50% i to było pewne, że z niej skorzystam!







Większy zestaw:



 Mniejszy zestaw:





1. Dwa zestawy do pieczenia
- Empik, cena większego po rabacie 30,00zł (cena regularna 59,99zł) cena mniejszego po rabacie 12,50zł (cena regularna 24,99zł)
- w skład większego zestawu wchodzi: forma do ciasta (duże serce), patera na muffiny, 12szt. foremek na muffiny, szpatułka, wałek do ciasta i trzepaczka
- w skład mniejszego zestawu wchodzi: szpatułka, pędzel, łyżka i wyciskacz do kremu
- kupiłam, bo bardzo lubię tego typu rzeczy a po 50% obniżce wg mnie naprawdę było warto:)





2. Rękawica silikonowa w kształcie krowy:)
- Empik, cena po rabacie 4,50zł (cena regularna 8,99zł)
- już prędzej ją widziałam, ale przy tej wizycie się skusiłam.. jak zobaczycie później dokupiłam jeszcze drugą sztukę (nie wiem czemu na początku nie wzięłam dwóch)

3. Słuchawki 
- Empik, cena 12,90zł
- to raczej z konieczności, bo akurat wtedy w pociągu moje przestały działać.. Już od pewnego czasu nie kupuję "lepszych" pod względem marki, bo zawsze i tak kończy się tak samo.. jakiś kabelek w środku się urywa i słuchawki do niczego się nie nadają.. 





Skoro był Empik to idąc tym tropem..

4. Rękawica silikonowa w kształcie świni:)
- Empik, cena 8,99zł
- jak widać zakupiona później, więc i bez rabatu

5. Płatki peelingujące LILIBE
- Rossmann, cena 8,99zł
- 35 sztuk
- akurat potrzebowałam, ponadto chcę porównać te płatki z płatkami do peelingu Cleanic

6. Intensywne serum modelujące z efektem powiększenia i podnoszenia biustu BIELENDA
- Rossmann, cena 18,19zł
- pojemność 125ml
- to moje drugie serum i tak samo jak w przypadku poprzedniego z Eveline również od tego nie oczekuje bynajmniej powiększenia, bo to zwyczajnie nie możliwe. Fajnie, jeśli dobrze nawilży skórę i ją ujędrni - nic więcej od niego nie oczekuje:)


 

 7. Suplement diety SILICA
- Super-Pharm, cena 31,49zł
- 100 tabletek
- słyszałam o niej wiele dobrego i gdy natknęłam się na nią w promocyjnej cenie w stosunku do ilości tabletek to wzięłam. Póki co to 1,5 lista zużyte, jeśli zauważę jakiekolwiek efekty to podejrzewam, że zrobię osobnego posta na blogu

8. Maszynki GILETTE Blue III
- Super-Pharm, cena 9,99zł
- 3 sztuki
- to moje czwarte opakowanie tych maszynek.. spisują się bardzo dobrze, nie zacinają i jak dla mnie nr jeden wśród jednorazówek:)

9. Kremowy żel pod prysznic DOVE
- Super-Pharm, cena 5,99zł (kupowany w promocyjnej cenie przy zakupie za nim. 35zł)
- pojemność 200ml
- lubię żele DOVE i z tego jestem bardzo zadowolona

10. Krem EMOLIUM
- Super-Pharm, cena 9,99zł (podobnie jak żel DOVE kupowany w cenie promocyjnej)
- pojemność 75ml
- znam firmę Emolium przez produkty do pielęgnacji ciała maluchów, dlatego za taką cenę skusiłam się na krem, który patrząc na obietnice producenta ma nawilżyć skórę suchą i bardzo suchą, podrażnioną, szorstką i wrażliwą. Wydaje mi się, że mógłby się sprawdzić zimą o ile w ogóle się spisze:) 






-






11. Skrzynka 
- Biedronka, cena 6,49zł
- pojemność 15l
- były większe i mniejsze pod względem pojemności jak i różne wersje kolorystyczne. 

12. Tarka obrotowa, tarka z wymiennymi ostrzami i dozownikiem oraz krajacz do owoców i warzyw
- Biedronka, cena 14,99zł za sztukę
- krajacza używałam i spisuje się fantastycznie. Wiem, że można kupić "ręczne" krajacze ale zależało mi na antypoślizgowym uchwycie, naprawdę krojenie tym to przyjemność a dzięki rączkom to wygoda w czystej postaci. Tarka obrotowa z zamiarem "mielenia" twardszych bakalii a normalna - no cóż:) 






13. Organizer mały
- Castorama, cena 5,98zł
- kupiłam w celu uporządkowania nici, igieł itp... poluje ciągle na fajny zestaw krawiecki, ale to, co widzę w sklepach nie do końca mnie zadowala, więc to etap przejściowy, żeby mi się wszędzie nie walało po półkach czy przypadkowych pojemniczkach.. 


14. Olej BIO OIL
- Hebe, cena regularna 31,99zł  (u mnie z rabatem - 6,42zł)
- pojemność 60ml
- zbliżają się moje urodziny, więc miałam sobie kupić coś dla siebie (od rodziców:)) ale jak to bywa.. jak chce to akurat nic takiego nie ma... olej kupiłam z racji tego, że słyszałam o nim wiele dobrego a mam bliznę, którą chciałabym zminimalizować.. zobaczymy..

15. Suchy szampon do włosów BATISTE Original
- Hebe, cena regularna 6,99zł (u mnie z rabatem -1,40zł)
- pojemność 50ml
- to moje drugie opakowanie:) Pierwsze zużyte. Jestem zachwycona, planowałam zrobić recenzję łącznie ze zdjęciami "przed" i "po".. niestety zawsze kiedy mam czas, światło jest jakie jest i zdjęcia nie wychodzą tak, jakbym chciała.. ale recenzja prędzej czy później się pojawi:)

16. Chusteczki do higieny intymnej TAMI Sensitive
- Hebe, cena regularna 2,49zł ( z rabatem - 0,50zł)
- 10 sztuk

17. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu NIVEA
- Hebe. cena regularna 11,99zł ( z rabatem - 5,28zł)
- pojemność 125ml
- poprzedni płyn dwufazowy kończy swój żywot, więc musiałam kupić następcę:)

Plus próbki: szamponu i odżywki NIVEA nadającej blask i objętość Diamond Volume


No to to by było na tyle:)
Miałyście/mieliście któryś z zakupionych przeze mnie produktów? A może planujecie zakup któregoś z nich?

W tym tygodniu planuje wrzucić też post z drugim denkiem, bo już zbieram trzecie:D

Miłego wieczoru ☻

Jola






49 komentarzy:

  1. JAK WIDZE TE WSZYSTKIE RZECZY DO PIECZENIA,MAM OCHOTE WPROSIC SIE DO CIEBIE NA CIACHO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czasem można trafić na naprawdę fajne rzeczy:)

      Usuń
    2. w moim przypadku bym powiedziała, że nie czasem, a zawsze :D jak jestem w empiku to mnie trzeba siłą wyciągać, bo sporo rzeczy mi się podoba z gadżetów, nie mówiąc już o książkach jak jestem molem książkowym ;) przynajmniej można sobie pozwolić na większe zakupy jak organizują takie fajne promocje

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100% :)
      Tym bardziej cieszę się z włączenia FLO w ramiona Empiku:)

      Usuń
    4. Oj tak, Empik zawsze kusi tyloma wspaniałościami :D Dzisiaj nawet spotkałam w Empiku rzeczy z pt, a ten sklep jest kilka lokali dalej :O

      Usuń
  3. lubie zakupy w empiku robic, ale głównie książki kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie głównie wszystko inne:) Ale książki też się zdarzają:)

      Usuń
  4. uwielbiam empik, można tam znaleźć świetne, ciekawe rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%:) Szukajcie a znajdziecie:))

      Usuń
  5. Zestaw do pieczenia jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby się sprawdził w praktyce:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Robią szał:D Wydaje mi się, że to fajna alternatywa w porównaniu ze zwykłymi rękawicami:)
      Zwłaszcza, że takich ryjków w innych sklepach nie miałam przyjemności oglądać:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oj bardzo:)
      Najlepsze i największe są chyba te całkowicie nie planowane:D

      Usuń
  8. walek by mi sie przydal na meza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wałek leciutki, także przepuszczam, że mąż miałby ubaw, jakby go tak gonić z różowym wałkiem po domu :)

      Usuń
  9. Ha! Moja mama ma taką rękawicę do pieczenia ale w kształcie świnki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Mam nadzieję, że dobrze się spisuje:)

      Usuń
  10. no to poszalałaś ;)
    zakupy z Empiku rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to zakupy całkowicie nie planowane:D

      Usuń
  11. Ja również uwielbiam produkty DOVE, są świetne! I czekam na recenzję suchego szamponu, jestem ciekawa jak on działa i czy sprawdziłby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uda mi się zrobić zdjęcia włosów "przed" i "po" żeby było cokolwiek widać to na pewno pojawi się recenzja:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie łupy:)
      Każde cieszą, ale jednak... :D

      Usuń
  13. fajne zakupy poczyniłaś ale nie łudź się ze ten bio oil będzie działał cuda raczej to nie możliwe
    ale świetne te zakupy kulinarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do niego podchodzę z rezerwą:)
      Miałam okazji kupić i to w troszkę tańszej cenie, więc się skusiłam:) Krzywdy mam nadzieję nie zrobi:)

      Usuń
  14. Boskie zakupy, takie słodkie niektóre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie wręcz dosłownie:) Bo momentalnie chce się piec:D

      Usuń
  15. z empiku wymiatają ;))

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy haul, mam taki sam żel pod prysznic z dove ^^
    Obserwuję :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo polubiłam DOVE:) I z tą marką zostanę chyba na dłużej (jak idzie o żele)

      Usuń
  17. super zakupy, zapraszam do wziecia udziału w akcji, organizowanej przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Z pewnością zajrzę i poczytam o co chodzi:)

      Usuń
  18. Ale zakupyyyy !!! A te różowe przyrządy cudoooo

    OdpowiedzUsuń
  19. łoooo hoho, zakupowe szaleństwo :) to ja na to ciacho też się chętnie wproszę :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te "kuchenne" pierdołki najbardziej mnie cieszą:D

      Usuń
  20. Ale zakupy oO
    te z Empiku najlepsze! Takie różowiaste! Uwielbiam Empikowe promo :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam promocje w Empiku :) Sama często kupuję tam kubki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na promocji można zdobyć perełki:))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)