Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 28 września 2013

Na jesienne chłody najlepsza herbatka:)

Hejka,

jako, że nadal męczę się z jesiennym katarem to przychodzę z luźną notką:)
W taką pogodę, jaką mam za oknem najlepsza dla mnie jest ciepła herbata, koc i dobry film. Fajnie wraca mi się do dawnych seriali z "młodszych czasów".. zupełnie inaczej patrzę teraz na "Xenę" niż te parę lat temu... :-) 
Ale sentyment pozostał:)

Za tydzień o tej porze będę siedzieć na uczelni... kolejny rok akademicki przede mną.... 
Im szybciej się zacznie - tym szybciej się skończy :D



Ciepłej soboty,

Jola

10 komentarzy:

  1. ja nie lubię herbatki :p ale Tobie-na zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze smakuje też wersja z sokiem malinowym, pomarańczą i goździkami:D

      Usuń
  3. Dużo zdrowia! :)
    Ja się właśnie zaprzyjaźniam z piciem herbaty :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to powodzenia:)
      Ja miałam problem z polubieniem ziołowych herbat ale po czasie naprawdę docenia się smak herbaty a nie sztucznych aromatów:)

      Usuń
  4. Bardzo lubię herbaty - głównie te 'smakowe' czy aromatyzowane :) Zimą jestem od nich wręcz uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie za smakowymi nie przepadam, bo uwielbiam te ziołowe:D
      Ilu ludzi tyle smaków:D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)