Obserwatorzy

Obserwują mnie

poniedziałek, 30 września 2013

Liebster Blog Award

Hejka,

przy okazji posta z pierwszym denkiem, w komentarzu przeczytałam, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award.
Dziękuję ANNFFASHION :)

Jako, że blogowanie zaczęłam stosunkowo nie dawno to nie mam pewności czy dobrze zrozumiałam zasady, no ale:) Nie myli się ten, kto nic nie robi:)

Zasady nominowania do nagrody:
Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.
Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do L.B.A!!!


Więc do dzieła !

Pytania, na które odpowiadam:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 
- od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga o zróżnicowanej tematyce. Podjęłam kiedyś próbę:  kilka lat temu założyłam bloga w celu pisania opowiadań -  zakończyło się to przez moje niedopatrzenie (nie dodałam notki w ciągu 3 miesięcy i blog został zablokowany:().. (oto on). Bardzo lubię tematykę urody, mody, kosmetyków, podróży, kulinarii i postanowiłam spróbować swoich sił w tej materii. To naprawdę daję niesamowitą radość ♥

2. Skąd czerpiesz inspiracje? 
- myślę, że z wszystkiego, co mnie otacza. Tak naprawdę można pisać o wszystkim i niczym w taki sposób, że nawet informacja o padającym deszczu może okazać się fascynująca.  

3. Jak nazwałabyś swój styl? 
- znowu nie jestem w stanie dać jednej, konkretnej odpowiedzi. Wydaje mi się, że bawię się różnymi stylami, tworząc w ten sposób swoje stylizacje w zależności od nastroju, pogody, okoliczności i chęci:-) Jednak klasyka to coś, co wg mnie jest ponadczasowe i zawsze w dobrym guście :)

4. Na ile poważnie traktujesz swojego bloga? 
- bardzo poważnie. Zaczynając pisać pierwszego posta nie wiedziałam za bardzo co napisać, jak zacząć.. Jednak teraz piszę posty z wielką radością i prowadzenie tego bloga daje mi ogromnego kopa energetycznego. Mam nadzieję, że znajdą się osoby czytające i komentujące, ponieważ to jest uczucie nie do opisania i chciałabym żeby to wszystko powoli się w jakiś sposób rozwijało. Żebym ja mogła pisać i dzielić się swoimi spostrzeżeniami oraz wymieniać rady z Wami i ktoś na tym może skorzystał:)

5. Jakie masz plany związane z blogiem? 
- zamierzam powoli go udoskonalać pod względem wizualnym i dążyć do pewnej wprawy w pisaniu dla Was. Jak to wszystko się rozwinie i uda - czas pokaże :)

6. Czy chciałabyś kiedyś zarabiać na blogu? 
- na chwilę obecną to za daleko idące marzenia. Myślę, że tak, jednak na razie stawiam pierwsze kroczki w blogowaniu i to odzew z Waszej strony jest dla mnie najlepszą nagrodą!

7. Który celebryta ma według Ciebie najlepszy styl? 
- podobnie jak w pytaniu 3, nie jestem w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi. Nie śledzę losów "celebrytów" tak pieczołowicie, by utożsamiać się ze stylem którejś "gwiazdy". W ich przypadku najważniejsza jest praca, jaką wykonują. I jeśli któreś robi to dobrze to styl jego/jej ubioru ma dla mnie małe znaczenie. I powtórzę się: klasyka. Mężczyźni i kobiety ubrani z klasą, schludnie - to jest to ! Zdecydowanie jestem fanką prostoty i minimalizmu :)

8. Czy czujesz, że inspirujesz innych ludzi? 
- wydaje mi się, że to jeszcze nie ten etap jeśli idzie o prowadzenie bloga:)

9. Co jest Twoim największym marzeniem? 
- zależy czy rozpatrywać to pytanie pod kątem bloga czy życia osobistego. Jeśli chodzi o pierwszy aspekt to zdecydowanie rozwój bloga:)

10. Gdzie odbyłabyś podróż swojego życia? 
- wydaje mi się, że nie miejsce jest ważne a osoby, które by mi towarzyszyły - RODZINA ♥ Doborowe towarzystwo gwarantuje wspaniałe chwile i cenne wspomnienia na lata :)


11. Na jakich innych portalach można Cię znaleźć? 
- nie licząc bloga oraz kanału na YT (założonego tylko na potrzeby komentowania subskrybowanych przeze mnie kanałów) to nigdzie:)


Pytania, które kieruję do nominowanych:
1. Czy prowadzenie bloga zmieniło Twoje postrzeganie tego "blogowego" świata? Jeśli tak, to w jaki sposób.
2. Gdybyś mogła/mógł zmienić coś w swoim blogu - co by to było?
3. Czy wg Ciebie istnieje ideał?
4. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie funkcjonowania?
5. Ulubione powiedzenie/motto życiowe, którym starasz się kierować?
6. Najmilsza chwila z ostatnich dni ? Pierwsza, o której pomyślałaś/pomyślałeś czytając to pytanie.
7. Jakbyś opisał/a siebie w 4 słowach?
8. Gdybyś mogła/mógł zmienić w sobie jedną rzecz - co by to było?
9. Wymień 2 cechy, które cenisz w drugim człowieku najbardziej?
10. Jaki jest Twój wymarzony prezent?
11. Czy spotkałeś/aś się kiedyś z jawną krytyką swojego bloga? Jak sobie z nią poradziłaś/eś?


Osoby nominowane:  (podejrzewam, że z racji inicjatywy LBA powinny być to blogi początkujące, jednak mi jako osobie początkującej ciężko jest takowe znaleźć, dlatego nominuję osoby, które okazały mi serdeczność w moich początkach - dziękuję Wam bardzo ♥ )
Gdybyście miały ochotę odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytania to zapraszam serdecznie:)

[kolejność przypadkowa]
 Lila


Uff.. mam nadzieję, że nikt nie obrazi się za nominację i nie potraktuje tego negatywnie :)

Miłego dnia ♥

Jola

33 komentarze:

  1. Dziekuje Kochana za nominacje :) postaram się odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zwłaszcza za nominację - bez niej nie byłoby tego posta:)

      Usuń
  3. Gratulacje i ciekawe informacje o tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Tego typu post to dla mnie coś nowego:) Wszystko jest nowością, ale w tym poście człowiek bardziej się uzewnętrznia i to jest moim zdaniem fajna sprawa:)

      Usuń
  4. Congrats on this award. Your blog is so unique.
    Mind i invite you on my blog. Lets follow one another? I always follow back.
    Kisses..
    Do have a lovely Monday.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie byłoby być nominowanym :) Zaczęłam prowadzić boga mniej więcej wtedy kiedy Ty ;)
    Świetny blog. Dodaję do obserwowanych i będę tu zaglądać :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie , pozdrawiam ;*
    anesja26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja właśnie zaczynam i chciałam poszukać blogów, które zaczynają ale nie szło mi to zupełnie...:(

      Usuń
  6. Thank you so much for the beautiful comments.
    You have a fabulous Afternoon.

    OdpowiedzUsuń
  7. I am following you on Gfc,I hope you will follow me back,Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana, nie gwarantuję, że odpowiem, po prostu tak jestem wszystkim zawalona, że nie wyrabiam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:)
      Ja mam wrażenie, że jest czas to aż nie wiadomo, jak go wykorzystać.. a jak jest co robić, to czasu brak :)

      Usuń
  9. fajny TAG :) Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się skuszę na ten tag :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę bardzo fajna sprawa:) chociaż z początku nie wiedziałam o co chodzi i jak się za to zabrać :)

      Usuń
    2. Oto i moje odpowiedzi: http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/10/tag-liebser-podkradziony-senses-angel.html :)

      Usuń
  11. bardzo przyjemny tag miałam okazję brać w nim udział kilkakrotnie zawsze można coś fajnego o danej osobie się dowiedzieć
    jaki ładny jesienny blog podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba taki temat postu:)
      I dziękuję bardzo :)

      Usuń
  12. Zgadzam się z tym, że nie ważne gdzie się jedzie, ważne, kogo mamy przy swoim boku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podstawa :)
      Można świetnie spędzić czas w domu, bez żadnych wymyślnych atrakcji ale z bliskimi nam osobami:)

      Usuń
  13. Dziękuję na nominację i postaram się jakoś to ogarnąć w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne odpowiedzi, dzięki za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)
      To w pewien sposób podziękowanie za serdeczność, którą otrzymałam:) Nie jest łatwo zaczynać i życzliwe słowa naprawdę mają moc ! :)

      Usuń
  15. Świetny tag! Można się dowiedzieć wielu rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      No to zdecydowanie wielka zaleta tego typu postów;) Można poznać jakby inne oblicze danej osoby:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)