Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 21 września 2013

Jedna z moich pasji - ♥ pieczenie ♥

Hejka,

od kilku dni zastanawiam się nad wstawieniem na bloga posta z jakimś przepisem, jako, że od dobrych 5 lat pieczenie to moja wielka pasja i przyjemność :)

Poniżej jedyne zdjęcia wypieków, które znalazłam na komputerze:) Oczywiście "praca wspólna" z udziałem mojej prawej ręki - siostrzeńca :D


Zrobiliśmy "zwierzątka" na babeczkach:) W domyśle miały to być świnki, owieczki i krówki:D
Oraz kolorowe ciasteczka - motylki:)

Jak się Wam podobają? :)

Przy okazji pisania posta, chciałabym wspomnieć o konkursie, w którym każdy może wziąć udział - więc biorę i ja:) To pierwszy konkurs, w którym biorę udział i mam nadzieję nie ostatni. Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału. 
Po więcej informacji zapraszam  TUTAJ

Chciałabym jeszcze podziękować wszystkim, którzy zaglądają na tego bloga i zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza. Dopiero zaczynam "blogowanie" i sprawia mi to wielką frajdę, jednak dopiero odzew od Was sprawia mi prawdziwa przyjemność. Dlatego jeszcze raz dziękuję oraz zachęcam do komentowania i obserwowania bloga.

Miłego weekendu,


Jola

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A raczej dziękujemy - w imieniu swoim i pomocnika:D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że rzeczywiście całkiem dobre w smaku wyszły:) jedynie siostrzeńcowi szkoda było jeść zwierzątek:D

      Usuń
  3. Świetne babeczki :D
    Też bardzo lubię piec różne takie słodkości :)
    Nie zawsze mam czas, ale jak już coć upichcę to sprawia mi to przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też lubię różności:) Tradycyjne ciasta też są bardzo dobre, ale jednak babeczki, ciasteczka, pralinki.. fajnie jest coś urozmaicić:)

      Usuń
  4. Ja również lubię piec:) A babeczki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczenie odpręża i jaką daje radość jak smakuje innym:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo proste w przygotowaniu a efekt naprawdę fajny:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gwarantuje, że równie dobrze smakowały:)

      Usuń
  7. babeczki wyglądają cudaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś kulinarną artystką *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku:) Za duże słowa, ale bardzo dziękuję:)
      Jestem zdania, że jemy także oczami:D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)