Obserwatorzy

Obserwują mnie

czwartek, 19 września 2013

Haul zakupowy #2 - Rossmann, Hebe, Biedronka, Lidl

Hej,

dzisiaj po raz kolejny przychodzę do Was z haulem. Miałam w planach DENKO, ale znowu niespodziewanie uzbierało mi się kilka produktów, o których chciałabym wspomnieć, więc.... do rzeczy:)
Zastanawiałam się nad zdjęciami składów, ale stwierdziłam, że na razie sobie to odpuszczę, bo zbyt dużo zdjęć jak na jednego posta a nie wiem czy kogoś to interesuje, dlatego składy z pewnością znajdą się w osobnych recenzjach. W haul'ach -  nie koniecznie:)


 1. Peeling pod prysznic ISANA
      - Rossmann, cena 3,99zł
      - pojemność 200ml
      - "stary" mi się skończył, więc kupiłam następcę

2. Szampon ochrona koloru ALTERRA "Oliwki i kwiat lotosu włosy farbowane i z pasemkami"
      - Rossmann, cena 5,99zł
      - pojemność 200ml
      - co prawda obecnie używam NIVEI, ale skoro była promocja na ALTERRĘ to się skusiłam:) Testowałam chyba wszystkie szampony Alterry i dwa szczególnie przypadły mi do gustu: w tym właśnie ten, dlatego to na niego się zdecydowałam:) Jeśli nadal działa tak jak porzedni to z pewnością pojawi się osobna recenzja na jego temat.




3. Regenerujaca maska do suchych, łamiących się i uszkodzonych włosów GOGO KALLOS
      - Hebe, cena 5,99zł
      - pojemność 200ml
      - znowu weszłam do HEBE i znowu kupiłam parę kosmetyków. To chyba dlatego, że nagle mam dostęp do kosmetyków, które wcześniej mogłam nabyć tylko online, więc teraz podwójnie kuszą:) Co prawda ostatnio kupiłam maskę i do tej samej firmy, ale nie mogłam się oprzeć:)

4. Odżywka zwiększająca objętość włosów Pump up the Volume GOSH
     - Hebe, cena regularna 24,99zł (ja kupiłam z kartą, więc z rabatem -7,50zł)
     - pojemność 250ml
     - kupiłam pomimo, że mam sporą odżywkę do wykorzystania, ale z tą marką nigdy nie miałam do czynienia i znowu.. skusiłam się:) Dodatkowo jedna z Pań była świeżo po szkoleniu Gosh'a, więc bardzo fajnie się z nią na ten temat rozmawiało:)

5. Szampon regenerujący z hawajskim imbirem- awapuhi ORGANIX
     - Hebe, cena regularna 29,99zł (u mnie z rabatem - 9,00zł)
     - pojemność 385ml
     - mogłabym napisać to, co wyżej. Nie znam tego produktu, ale mam wielkie oczekiwania co do niego. Jednak to poczeka. Najpierw chce wykończyć ten, który obecnie używam.

6. Suchy szampon do włosów BATISTE Original
     - Hebe, cena 6,99zł
     - pojemność 50ml
     - mam wersję pełnowymiarową (Tropical) i jestem zachwycona, dlatego kupiłam miniaturkę w sam raz do torebki. Z pewnością pojawi się osobna recenzja.

Przy kasie natrafiłam na kosmetyki DELII z serii z olejkiem arganowym. Po włożeniu do koszyka dwóch produktów zdecydowałam się na całość.

7. Regenerująca maseczka do twarzy z olejem arganowym DELIA
      - Hebe, cena 6,25zł
      - pojemność 30ml
      - używałam raz, więc na razie nie mogę się jeszcze wypowiedzieć

8. Regenerujący peeling do twarzy z olejem arganowym DELIA
      - Hebe, cena 6,50zł
      - pojemność 60ml
      - tak jak wyżej, użyty raz, ale planuję stosować jednocześnie zarówno peeling jak i maseczkę, żeby móc ocenić, czy robią cokolwiek

9. Regenerujący peeling do ciała z olejem arganowym DELIA
     - Hebe, cena 8,35zł
     - pojemność 200ml
     - niestety dopiero w domu zauważyłam, że w składzie ma parafinę, która zapycha mi skórę. Pocieszam się tym, że jest po perfumach, więc w małej ilości

10. Regenerujący balsam do ciała z olejem arganowym DELIA
     - Hebe, cena 8,35zł
     - pojemność 300ml
     - również ma w składzie parafinę, niestety już na drugim miejscu:(
 







Dodatkowo wzięłam sobie gazetki do poczytania oraz dostałam gratis próbkę perfum Beyonce (urzekły mnie jeśli idzie o zapach) oraz dezodorant w sprayu Adidas (ucieszyłam się, bo mój antyperspirant trafił właśnie do kosza)


11. Zmywacz do paznokci w płatkach o zapachu jagody  
- Biedronka, cena 3,49zł
- 32 płatki
- co tu dużo mówić. Był, więc się skusiłam.

Nie byłabym chyba sobą, gdybym nie kupiła czegoś "nie kosmetycznego" :)

12. Miski szklane z pokrywkami 
   - Biedronka, cena 6,99zł
- 5 szt. miseczek (poj. 0,15l ; 0,25l ; 0,25l ; 0,5l i 1l )
- pokrywki nie są idealnie dopasowane do miseczek, w związku z czym nie możemy liczyć na 100% zabezpieczenie tego, co mamy w środku przed np. ew. wylaniem, jednak za taką cenę nie można oczekiwać więcej. Fajne, praktyczne miseczki.




















 
13. Papier kolorowy A4 i komplet kopert 
 - Lidl, cena papieru 14,99zł ; cena kopert 6,99zł
 - 250 arkuszy papieru w 10 kolorach i 50 kopert w 10 kolorach
 - kupiłam, bo bardzo lubię tego typu rzeczy:)






No to by było na tyle:)
Miał ktoś z Was któreś z tych produktów? Jakie macie zdanie na ich temat?

 
Zabieram się powoli za DENKO:)

Pozdrawiam serdecznie,

Jola



19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno to jakaś odmiana od "zwykłych" białych:)

      Usuń
  2. Batista uwielbiam ;) miseczki również zakupiłam i także różowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z początku myślałam, że z tym suchym szamponem to trochę przereklamowana sprawa (z pudrem got2be tak miałam), ale na szczęście spisuje się rewelacyjnie:))

      Usuń
  3. Wow mnóstwo tego, nigdy nie miałam żadnych z wymienionych kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko przyjdzie czas:) Zależy czego w danej chwili się potrzebuje:)

      Usuń
  4. Haha :D Ah to Hebe :D Ja tam znowu jadę w poniedziałek i boje się, że znów kupię coś nieplanowanego :D Ale jak wykończe moje włosowe zapasy to na pewno pójdę tam po jakąś maskę, której do tej pory nie miałam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja się tam czuję jak dziecko w sklepie z zabawkami:D
      I te marki, do których się nie miało dostępu.. tam wszystko kusi :D

      Usuń
  5. świetnie tu :) fajnie piszesz, będę zagladać.
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Strasznie miło słyszeć takie słowa:)

      Usuń
    2. cieszę się, że weźmiesz udział :) gdy tylko dodasz notkę z linkiem do mojego bloga napisz mi to w komentarzu, dzięki :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Są bardzo przydatne:) Tak jak wspomniałam pokrywki może nie przylegają do nich idealnie, ale sprawdzają się naprawdę fajnie:) Zarówno do przechowywania czegoś jak i w przypadku zwykłej miseczki "z czymś" na stole :)

      Usuń
  7. Świetne zakupy :) Ja w tym miesiącu nie szalałam :)
    Posiadam również biedronkowe miseczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie planowałam, no ale... :D
      Teraz mam chyba wszystko czego potrzebuje jak idzie o kosmetyki, no ale.. nigdy nie wiadomo:)

      Mam nadzieję, że u Ciebie miseczki spisują się równie dobrze jak u mnie:)

      Usuń
  8. Oj muszę napaść Hebe w celu zdobycia Batisty :D Zmywacz w płatkach mnie nie zadowolił..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batista polecam z ręką na sercu:D
      Ja rzadko maluję paznokcie, więc nie używam zmywaczy za często.. a tego w płatkach nawet nie odpakowałam bo najpierw muszę wykończyć inny:)

      Usuń
  9. Miałam dwie wersje szamponu z Alterry - morela i pszenica uwiodła moje serce ;) "Twojej" wersji nie miałam, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeszcze" jest słowem - kluczem:D
      Szampony Alterry to chyba jedyne w miarę naturalne szampony, dostępne stacjonarnie i jeszcze za niewielkie pieniądze;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)