Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 3 września 2013

Haul zakupowy #1 - Biedronka, Lidl, Hebe, Pepco, Rossmann

 Hejka,

 dzisiaj przychodzę do Was z postem odnośnie moich zakupów poczynionych przez ostatnie 2 tygodnie:)

 A więc do rzeczy:

1. Łagodny szampon i płyn do kąpieli NIVEA BABY 
      - zakupiony w Rossmannie za cenę13,89zł
      - pojemność 500ml
      - kupiłam go z przeznaczeniem do mycia włosów, szukałam czegoś z łagodniejszym składem a że szampony z Alterry mam już wypróbowane to skusiłam się na coś innego:)

2. Płyn do higieny intymnej FACELLE
      - Rossmann, cena 3,79zł
      - pojemność 300ml
      - to moja druga buteleczka tego płynu a już o czymś świadczy prawda?:) Moją opinię na temat danych produktów zamierzam pisać przy okazji postów z "produktami wykończonymi do cna - czyli denkami"

3. Pasta do zębów COLGATE Max White One
      - Biedronka, cena 9,39zł
      - pojemność 75ml
      - co jakiś czas do niej wracam także tym razem znowu trafiło na zakup właśnie tej




4. Dezodorant w chusteczce CLEANIC Deo Soft
       - Biedronka, cena 2,99zł
       - 12 sztuk
       - nie miałam jeszcze styczności z tego typu produktami i jestem raczej sceptycznie nastawiona ale za tą cenę się skusiłam i wypróbuję

5. Maska kompres intensywnie nawilżająca i dotleniająca skórę 4D Dermo pHarma+
       - Biedronka, cena 5,89zł
       - 1 sztuka
       - nie miałam jeszcze żadnej maski tego typu, skusiłam się na nią mimo, że zastanawiałam się jeszcze nad modelującą owal twarzy (była jeszcze przeciwzmarszczkowa)




6. Słoik szklany w kropy
      - Pepco, cena 9,99zł
      - zakupiłam go w konkretnym przeznaczeniu widocznym na załączonym zdjęciu (jako pojemnik na domowe mussli)

7. Plastry na pęcherze Sensiplast
      - Lidl, cena 6,99zł
      - 6 sztuk
      - co tu dużo mówić : skusiłam się i tyle:) Plastry zawsze się przydadzą a to poręczne opakowanie też z pewnością wpłynęło na moją decyzję o zakupie










8. Przekładki uniwersalne
      - Lidl, cena 5,99zł jeden zestaw
      - kupiłam dwa zestawy
      - bardzo lubię takie organizacyjne rzeczy, dlatego jak tylko zobaczyłam to wiedziałam, że wezmę:)




Moje najświeższe, bo dzisiejsze zakupy. Pierwszy raz byłam w Drogerii HEBE i jestem ZACHWYCONA. Ta 35km ode mnie nie jest może duża ale bardzo fajnie zaopatrzona, w produkty, których ciężko było mi nabyć stacjonarnie w innych drogeriach czy sklepach.. A do tego super miła obsługa - czego chcieć więcej?:)

9. Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu TOŁPA dermo face
     - Hebe, cena 12,99zł
     - pojemność 200ml
     - obecnie zużywam inny płyn micelarny, ale ten będzie już czekał w kolejce jako następca:)

10. Suchy szampon do włosów BATISTE Tropical
     - Hebe, cena 14,99zł
     - pojemność 200ml
     - nigdy nie miałam styczności z żadnym suchym szamponem, ale nasłuchałam i naczytałam się wiele dobrego odnośnie firmy BATISTE, która dla mnie była dostępna tylko za pośrednictwem allegro, w związku  z czym jakoś zwlekałam z zakupem.. aż do dziś:D Jak tylko zobaczyłam go na półce to moją jedyną myślą było to, czy brać duże opakowanie czy miniaturkę. Ale zależało mi na tropical, więc padło na większe opakowanie:)

11. Maska do włosów KALLOS Crema Al Latte
     - Hebe, cena 4,99zł
     - pojemność 275ml
     - to kolejny produkt, który stacjonarnie był dla mnie niedostępny i pierwszy raz "spotkałam się z nim na żywo", moja maska jest na wykończeniu więc potrzebowałam następcy, wzięłam mały słoiczek na próbę

Dodatkowo wyrobiłam sobie kartę HEBE (działa na takiej samej zasadzie jak inne karty, upoważnia do zniżek itp) oraz dostałam dwie próbki kremu przeciwzmarszczkowego na dzień NIVEA.
Nie wiem czy tylko ja się z tym spotkałam, ale bardzo ciężko mi dostać jakiekolwiek próbki... także te mnie mimo wszystko bardzo ucieszyły:D




A tu dwa zakupy z Biedronki, które odbiegają od zakupów kosmetycznych a przynajmniej jeden z nich na pewno:) Ale jako, że wychodzę z założenia, iż ten blog ma być lifestylowy to i wpisy będę różnorodne. Dlatego też postanowiłam podzielić się z Wami tymi dla mnie nowościami, być może ktoś z Was szuka czegoś podobnego i coś podpatrzy.

12. Maszynka do lodów
     - Biedronka, cena 49,99zł
     - robiłam już domowe lody waniliowe i czekoladowe. Myślę, że napiszę osobnego posta odnośnie jej działania i funkcjonalności a być może podam jakiś przepis na wybrane lody, gdyby ktoś był tym zainteresowany:)

13. Zestaw do manicure i pedicure
     - Biedronka, cena 39,99zł
     - wiem, że ręczne urządzenie do manicure całkiem niedawno w swojej ofercie miał Lidl oraz Biedronka. Za każdym razem zastanawiałam się nad zakupem, ale jakoś koniec końców stwierdzałam, że nie jest mi to aż tak potrzebne. Jednak jak zobaczyłam ten zestaw to decyzję podjęłam praktycznie natychmiastowo. Wygląda bardzo profesjonalnie i liczę, że będzie się sprawdzać. Jeszcze jej nie używałam. Zamierzam na jej temat również napisać osobnego posta.

Nie wiem czemu, ale zarówno maszynkę do lodów jak i zestaw do manicure widziałam TYLKO W JEDNEJ Biedronce... Nie wiem na jakiej zasadzie to działa, czy poszczególne Biedronki same wybierają asortyment, ale wiem, że na 6 Biedronek zestaw do manicure widziałam tylko w jednej podobnie jak urządzenie do lodów. Z tą różnicą, że dziś przy okazji wizyty w innej (siódmej) Biedronce zauważylam maszynkę do lodów i to w obniżonej cenie (bodajże 36zł)




No i t byłoby na tyle odnośnie moich ostatnich zakupów:)

Miałyście/mieliście któreś z tych produktów? Jaka jest Wasza opinia na ich temat?

Pozdrawiam serdecznie,

Jola

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście spore te zakupy :) Mnie najbardziej zaciekawił ten 'dezodorant' w chusteczce. Całkiem fajny pomysł, ale tak samo jak Ty, byłabym sceptycznie nastawiona. Oprócz tego sama poluję na szampon Batiste. Muszę myć włosy codziennie, ale czasem takie odświeżenie by się przydało. Bardzo chętnie bym spróbowała :) Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczek jeszcze nie stosowałam, liczę na bardziej awaryjne sytuacje poza domem celem odświeżenia:)
      Ale szampon BATISTE polecam serdecznie!! Naprawdę bardzo fajnie działa, planuje osoby wpis na jego temat:-)
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam, moim zdaniem warto:)
      Czasem można "spotkać" naprawdę potrzebne rzeczy/akcesoria:D Wchodząc nawet nie wiadomo co nas czeka:D

      Usuń
  3. Ooo ten zestaw brzmi rozluźniająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest:) Chociaż z początku miałam problemy z opanowaniem co do czego:)

      Usuń
  4. Muszę wreszcie skusić się na szampon Batiste. Tym bardziej, że w miarę niedaleko ode mnie otworzyli nowe Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam:) u mnie sprawdza się w awaryjnych sytuacjach fenomenalnie:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)