Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 17 sierpnia 2013

Przechowywanie (moich) kosmetyków kolorowych

Tak jak wspomniałam wcześniej, na chwilę obecną aktywne są moje dwa blogi o tej samej tematyce (póki co posty będą pojawiały się jednakowo na obu).
W przypadku najbliższych dwóch postów wstawię zdjęcia z adresem drugiego bloga (niestety nie miałam oryginalnych zdjęć bez adresu). Kolejne zdjęcia w postach będą z adresem tego bloga :-)

Nie wiedziałam jaki wpis umieścić tutaj jako pierwszy, dlatego też zdecydowałam na początek coś (w moim mniemaniu) fajnego, lekkiego i przyjemnego:)

Tak właśnie prezentuje się moja szufladka z kosmetykami kolorowymi. Piszę o niej teraz również dlatego, że zakupiłam ją tydzień temu w Biedronce i być może w niektórych sklepach jeszcze można ją dostać. Koszt ok 17zł. Polecam - jest idealna do przechowywania wielu rozmaitych rzeczy, ja wybrałam przechowywanie kosmetyków, żeby były w jednym, łatwo dostępnym dla mnie miejscu. Jest solidnie zrobiona, szufladki są mocne, nie wyginają się i są bardzo pojemne.






W górnej szufladzie znajdują się moje pędzle/gąbeczki do makijażu.



W środkowej kosmetyki do twarzy i ust (podkłady, pudry, róż, błyszczyki...)




W dolnej kosmetyki do oczu (paletki, cienie, kredki, mascary ... )




Jeśli ktoś miałby jakieś pytania odnośnie tej szufladki z chęcią odpowiem:)
Gdyby kogoś zainteresował któryś z pokazanych kosmetyków i chciał dowiedzieć się o nim czegoś więcej zapraszam do pytań w komentarzach, być może zrobiłabym również osobną recenzję na temat danego produktu.

Pozdrawiam serdecznie,

Jola

4 komentarze:

  1. Nie wiem czemu, ale nie wyświetlają mi się zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. mi się wyświetla wszystko normalnie.. ale spróbuję to rozwiązać:)

      Usuń
    2. Teraz wszystko gra :] Słyszałam o tych szufladkach i z Biedry i z Leroy Merlin ;)

      Usuń
    3. Super:)
      Ja w LM jeszcze nie miałam okazji być, ale z tego Biedronkowego jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)