Obserwatorzy

Obserwują mnie

wtorek, 27 sierpnia 2013

Mała przestroga - Zestaw kreatywny z koszulką z Biedronki

Hejka,

dzisiaj mam dla Was posta z małą przestrogą.

Chodzi mi o  ZESTAW KREATYWNYM Z KOSZULKĄ, który kupiłam w zeszłym tygodniu w Biedronce, za cenę ok. 10zł. 


Zakupiłam go z myślą o siostrzeńcach i fajnej zabawie przy tworzeniu swojej własnej koszulki z narysowanym przez siebie motywem.
Wszystko fajnie i pięknie... ale...

No właśnie, ale...

Szukałam rozmiaru koszulki na opakowaniu, żeby mieć pewność, że będzie dobra rozmiarowo dla dzieci. Niestety na opakowaniu nie podano żadnego konkretnego wymiaru. Jedyna informacja, którą możemy przeczytać mówi, że "koszulka jest w rozmiarze dziecięcym". Nie miałam możliwości zobaczenia jej wizualnie, bo każdy kartonik wyjątkowo zapakowany był także w folię.
Ale skoro koszulka miała być w rozmiarze dziecięcym i cała idea tego zestawu skierowana jest do dzieci, jako fajna i kreatywna zabawa postanowiłam wziąć 3 opakowania.



Jakież było moje zdziwienie w domu po odpakowaniu.
Zestaw faktycznie zawiera pastele oraz koszulkę, ale jaką KOSZULKĘ. Rzekomo miała być w rozmiarze dziecięcym a jest sporo większa, nawet na dorosłej osobie mogłaby luźno wisieć.
Przy kołnierzu czytamy, że jest to koszulka w rozmiarze XL. Na wzrost: 158-164cm.
Więc pytam się: czy to jest rozmiar dziecięcy? Moim zdaniem zdecydowanie NIE!





Czego się spodziewałam w takiej cenie? Owszem, cudów nie oczekiwałam, chociaż bardzo lubię zarówno Biedronkę jak i Lidla za ich "rzuty" różnych produktów.
Ale czuję się oszukana!
Informacja o rzeczywistym rozmiarze koszulki powinna być umieszczona na opakowaniu, bo przepuszczam, że nie tylko ja się rozczarowałam.

To taka informacja dla osób, które być może zastanawiają się nad zakupem tego zestawu w nadziei na fajną zabawę dla dzieci. Byłoby by pewnie fajnie, gdyby koszulka była rzeczywiście dziecięca. Szkoda.

Miał ktoś z Was ten produkt? Jesteście zadowoleni?

Pozdrawiam serdecznie,

Jola

10 komentarzy:

  1. Faktycznie lipa ;/
    Bo dziecko nawet takiej później nie założy, bo prędzej zęby straci ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jakoś mimo niskiej ceny nie dawało mi to spokoju, także napisałam do obsługi klienta:) Tak, żeby wylać swoje żale:)

      Usuń
  2. fajny pomysl ale rozmiar rzeczywiscie bezsensu, a jaki ma sklad materialu ta koszulka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według informacji podanych przy kołnierzu na koszulce to 100% bawełna...

      Usuń
  3. zlikwiduj weryfkacje komentarzy bo to zniechecA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię:)
      Już to naprawiłam i nawet nie wiedziałam, że mam weryfikację ustawioną (domyślnie), także jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I to bardzo......
      Do teraz nie wiem co zrobić z tymi trzema zestawami..

      Usuń
  5. No to nieźle ;/ Uwielbiam producentów - zachwalają swoje produkty, a prostej informacji o rozmiarze koszulki to nie mogli napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam strasznie rozczarowana i zwyczajnie zła.. bo miało być tak fajnie.. a wyszła klapa;/

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)