Obserwatorzy

Obserwują mnie

środa, 28 sierpnia 2013

Konkurs literacki - głosowanie

Hej,

dzisiaj jeden z bardziej osobistych postów.



Chciałabym zaprosić Was do przeczytania twórczości własnej wielu osób. Możecie ocenić opowiadania biorące udział w konkursie literackim, w tym również moje:

"Kocham Cię Tatusiu"

Opowiadania znajdują się tutaj:

http://chomikuj.pl/konkurs_literacki/zgloszenia

Serdecznie zapraszam do obejrzenia, przeczytania i być może oddania głosów.

Byłabym wdzięczna za oddany na mnie głos. To wiele dla mnie znaczy.

Pozdrawiam,

Jola

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)