Obserwatorzy

Obserwują mnie

sobota, 17 sierpnia 2013

:)




Lubię dbać o siebie.
Lubię się malować.
Lubię to, kim jestem:)

Rozpoczynając i zakładając i tego bloga chciałabym przybliżyć Wam jaką tematyką będę chciała się zająć.
Jednym słowem lifestyle. Popularne i często nadużywane słowo, ale na chwilę obecną zakreśla ramy tego, o co mi chodzi.

Pielęgnacja.
Recenzje.
Makijaże.
Moda.
Styl życia.


Jakoś tak wyszło, że założyłam dwa blogi... póki co posty na obu będą jednakowe i po czasie jedynie zdecyduję czy któryś z nich usunąć czy nie.

Zapraszam serdecznie :)

Pozdrawiam,

Jola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Na Wasze pytania odpowiadam pod postami, pod którymi zostały one zadane:)
Staram się odpowiadać na każdy komentarz pod postem:)

Jeśli mój blog Cię zaciekawi zachęcam do "obserwowania" - byłoby mi bardzo miło:)